Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2017 15:45 - Защо ли е сбъркана историята ни
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3510 Коментари: 19 Гласове:
28

Последна промяна: 02.12.2017 15:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Този въпрос неминуемо си задава човек при явните доказателства, че Аспарух идва тук при свои, а не е например  някакъв узурпатор!~
Незаличим е споменът за Безсрайният му поход, от иначе качествения филм за него  към днешните ни земи ! Въпреки ,че и той е доказателство, че идва тук не случайно, родовата памет го води точно тук!

Има и много данни от Средновековните историци-Йоан Цеца и Йоан Малала например,които твърдят че мизите сега се наричат Българи!  Недвусмислено подсказват  тракийският произход на Българите!  Или ,че Ахил и неговите мирмидонци са ...Българи Следователно Българите са били тука преди повече от 3000  / три хиляди/ години! ? 
За какво тяхно нашествие става дума тогава?
Някой ще каже- фантазии на тези автори, неправилно тълкуване ?
Да, но са  намерени теракотни плочки в македонския град Виница, при разкопки при съчетание на Ахил с болгар на тях?!

Подобни на тези на Еней в етруски град с прословутата сцена как изнася болния си баща Анхиз от горящата Троя?
Плюс това, двамата Йоановци са качествени историци, не са автори на романи!...

Ако се върнем в Троя, в книгата на Омир има много доказателства за Българско присъствие! Човешкото име не е случайно, в него е вложен смисъл!
И интересното е, че този смисъл, на много от имената на героите се открива имвнно чрез съвременния Български!?
Ето някои от имената, ако някой не разбира смисълът им, да ситнализира!
Подарк/ Приам/, Еней/ Еньо, Еньовден/, Милий, Хромий, Бризеида.... А  на някой случайно да не е ясно какво означава Гордий, прословутия цар с възела, разсечен по късно от Александър Македонски ? Има го и в римски вариант-Гордиан!

Следователно историята ни е на хора, които са живели тук или са напуснали земите ,но след време са се завърнали, целенасочено, след мигриране пак тук!

Съвременната ни история може да се каже ,че е дело на Иречек и на школата на Златарски!
За Иречек не може да се каже нещо лошо.  Дал е каквото може на България, бил е и министър ! А  е бил и много млад!
Сбъркал е,  дали случайно ,дали поръчково, не е известно! ?  Както и Златарски!  С прабългарите тюрки, дошли от азиатските степи....

Тези истории са създадени малко след възстановяването на България, след появата и на географската карта
Следователно в тях може да се търси и елемент, оправдаващ съществуването на България като държава
Да ,те доказват ,че България е имала държавност, че е била фактор в Европа! Следователно, тя има база, не се появява от нищото!
Но има и едно НО

Бълтария, в резултат на Берлинския конгрес не е етносна държава А политическа , на база на неговите решения Тя просто е едно парче от земите,  заселено с Бълггари!
Границите и са резултат на политическо решение!
И тук може вече да се търси връзка на горепосочените истории с решенията на конгреса!
Като оправдаващи ги!

Какво искат тези Българи, за каква Велика България си мечтаят? Те, завладелите чужди земи? Узурпаторите!
Да са доволни и на това! Да си налягат парцалите!

Да, подобна история поставя Българите на място! В границите й, определени от конгреса Не случайно васалното княжество е в  Северна България!




Гласувай:
29


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliyanv - Българино,
02.12.2017 16:43
Косьо Иречек е бил чужденец, но съвсем правилно е изписвал "българи" и "български" без главна буква.~.~.
Фащаш ли тънкия намек~?~
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Лео!
02.12.2017 17:57
Все пак България е възстановила държавата си!... А относно границите - в интерес на истината, границите на всички държави са се променяли във времето. Кой етнос, коя народност, кое племе живее /или е живяло/ в "реалните си граници"? Египтяните? Германците? Французите? Евреите? Инките? Маите?... Изобщо понятието "реални граници" е доста относително...
цитирай
3. tres1 - Ами - ДА
02.12.2017 18:49
Още т.н. "древни" китайци, неможеийки да си спомнят кога, кой и защо е построил забележителната им атракция за туристите "Великата китайска стена" казват за т.н. бели арийци /българи де/, че няма друг народ или племе, което да е като тях - където и да се премести основава Д Ъ Р Ж А В А /не град-държава/. Индусите в Индия, които в последствие се смесват с един от родовете на белите арии, говорят за тях като за хора имащи пряка връзка с "боговете" - от там са знанията и силата им. Най-могъщата държава записана в разните мемоари на племена и народи, след построяването на великата китайска стена е Бактрия, на която и до днес не са определени пределите, но в северна Индия има малко парче от китайската туристическа атракция, което и носи името КУМБАЛГАРХ /защо ли/. Със сигурност не е за спомен от Александър македонски. В голяма част от земите на днешната Руска Федерация и днес цели области и градове носят в съставките си Болгар, Балк, Балх и т.н. Не малко от народностите там сочат като корени за своя произход български. А ние тук ще си извадим очите щото едните били траки, другите българи, трети македонци, сърби, румънци и т.н. без да си задаваме въпроса - кое ни е накарало толкова да се намразим, че да забравим факта - когато сме живели заедно в една държава с едни общи правила и закони за всички. А отговора е простичък - АЛЧНОСТ, ЕГОИЗЪМ, СЕБИЧНОСТ, а за оцеляването им винаги са използвани - ПРЕДАТЕЛСТВО, ПОДЛОСТ, ПОКВАРА. Така в крайна сметка братя бели арии, всички се напъваме да сме по-по, та най от белите арии, но в резултата сме само диарии. Ето защо и потомците на някогашните бели, черни и др. арии, забравяйки основното правило, че не названието определя предназначението и качеството /за да може всяка жаба да си знае гьола/, според възможностите с които са разполагали в момента са гледали да се отръскат от де що има спомени в миналото им връзка с ариите и по възможност така да пошляпат в чуждия гьол, за да не им бъде търсена пряка отговорност за това.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Косьо Иречек е бил чужденец, но с...
02.12.2017 20:46
iliyanv написа:
Косьо Иречек е бил чужденец, но съвсем правилно е изписвал "българи" и "български" без главна буква.~.~.
Фащаш ли тънкия намек~?~


В много езици съществителни, отнасящи се до националност, се изписват с главна буква!
Тебе какво те дразни главната буква!?

Смятам ,че Българинът е бил голям, което е равносилно на велик и затова го пиша с главна буква! Който смята ,че е обратно, да прави обратното
А сбърканите може да разменят мащаба на буквите
Демокрация драги, фащаш ли намека?
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
02.12.2017 20:48
mt46 написа:
Все пак България е възстановила държавата си!... А относно границите - в интерес на истината, границите на всички държави са се променяли във времето. Кой етнос, коя народност, кое племе живее /или е живяло/ в "реалните си граници"? Египтяните? Германците? Французите? Евреите? Инките? Маите?... Изобщо понятието "реални граници" е доста относително...


Така е, приятелю! Прав си!
С тази разлика ,че ние на конгрес не сме определяли на никого границите!

Хубава вечер, Марине!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Димитър!
02.12.2017 20:54
tres1 написа:
Още т.н. "древни" китайци, неможеийки да си спомнят кога, кой и защо е построил забележителната им атракция за туристите "Великата китайска стена" казват за т.н. бели арийци /българи де/, че няма друг народ или племе, което да е като тях - където и да се премести основава Д Ъ Р Ж А В А /не град-държава/. Индусите в Индия, които в последствие се смесват с един от родовете на белите арии, говорят за тях като за хора имащи пряка връзка с "боговете" - от там са знанията и силата им. Най-могъщата държава записана в разните мемоари на племена и народи, след построяването на великата китайска стена е Бактрия, на която и до днес не са определени пределите, но в северна Индия има малко парче от китайската туристическа атракция, което и носи името КУМБАЛГАРХ /защо ли/. Със сигурност не е за спомен от Александър македонски. В голяма част от земите на днешната Руска Федерация и днес цели области и градове носят в съставките си Болгар, Балк, Балх и т.н. Не малко от народностите там сочат като корени за своя произход български. А ние тук ще си извадим очите щото едните били траки, другите българи, трети македонци, сърби, румънци и т.н. без да си задаваме въпроса - кое ни е накарало толкова да се намразим, че да забравим факта - когато сме живели заедно в една държава с едни общи правила и закони за всички. А отговора е простичък - АЛЧНОСТ, ЕГОИЗЪМ, СЕБИЧНОСТ, а за оцеляването им винаги са използвани - ПРЕДАТЕЛСТВО, ПОДЛОСТ, ПОКВАРА. Така в крайна сметка братя бели арии, всички се напъваме да сме по-по, та най от белите арии, но в резултата сме само диарии. Ето защо и потомците на някогашните бели, черни и др. арии, забравяйки основното правило, че не названието определя предназначението и качеството /за да може всяка жаба да си знае гьола/, според възможностите с които са разполагали в момента са гледали да се отръскат от де що има спомени в миналото им връзка с ариите и по възможност така да пошляпат в чуждия гьол, за да не им бъде търсена пряка отговорност за това.


Хубав анализ си направил! Хареса ми!
Да Бактрия и Кушанската империя са свързани с Българите И до днес пущуните считат Българите за богоподобни Те не са местно население, а преселници от Балканите. Изпълняващи волята на Александър
за създаване на еднородно население в империята Столицата Согдиана е най големия град на света, десетократно по-голяма от съвременните й европейски градове
Впрочем отношението на пущуните към Българите е умело използвано във войната срещу муджахидините в Афганистан Нито един от Българите там не е пострадал при престрелки Българинът е божествен за пущу и на него не се посяга!

Хубава вечер!
цитирай
7. iliyanv - Българино,
03.12.2017 08:20
Не говоря за китайски, кумбалхарски, бактрийски и кушански, с тях се занимава сериозната историческа нАука, а за български език.
Намекът се оказа недостатъчно дебел. Сигор елем бах будалъ ики серсем току читем дилом твирем. Да си го кажа на класически български, па който разбрал - разбрал.
цитирай
8. nedovolen - ХОР-РА-ОН:
03.12.2017 10:08
ВИСША БЪЛГАРСКА ЦИВИЛИЗАЦИЯ
Posted on ноември 1, 2017
Най-малко 5555г преди н. ера, висша българска цивилизация посещава Земята. Тя идва от слънчевата система Сир-ИС + Орион (ОН). Носи огромни познания, както и българската Азбука = Аз – Боуга. За земляните по това време ХОР-РА- та от Орион са Богове. Те пеят, защото имаме хоризонтална и вертикална слята българска писменост. Оставят много книги (Буква- Ръ), как да се развива човечеството в бъдещето. Тези книги, след това са ползвани в различните религии. Висшата българска цивилизация това е БоугаРъ, това е името на нас българите. ВБЦ е по цялата Земя, затова историците грешат, когато сега намерят на различни места български корен, невярно твърдят, че това ни е родината. Запомнете, родината на нас българите е съзвездието Орион. Земята те наричат :- “ Далечният дом“. (следва)

xorraon
цитирай
9. leonleonovpom2 - Сигурен ли си ,че това е класически БЪЛГАРСКИ!?
03.12.2017 12:41
iliyanv написа:
Не говоря за китайски, кумбалхарски, бактрийски и кушански, с тях се занимава сериозната историческа нАука, а за български език.
Намекът се оказа недостатъчно дебел. Сигор елем бах будалъ ики серсем току читем дилом твирем. Да си го кажа на класически български, па който разбрал - разбрал.


Сигурни са само глупаците!
Державин например съвсем не е сигурен!
В руския и в пруския двор официален е френският! Всичко се пише на френски!
Ако ти покажа документ-факсимиле от тогава, ще излезе ,че класическият език-немски и руски е френски - според тебе!

Календарът е писан за придворните в Българския двор Той не се продава по книжарници например!Писан е вероятно на персийски или близък до него, какъвто говори висшата класа По подобие на тази в пруския и в руския двор хиляда години по-късно! Говори език, който обикновените хора не познават!Обикновеният народ, сега за Българите става дума , говори език , близък до този, който говорим ние сега!
Пък ,който е серсем ,не е мой...проблем!

И не ми говори със загадки! Казвай си директно тезата! Не съм длъжен всякакви бълнувания да тълкувам, колкото и да съм търпелив! Не ,че е нещо сложно за разгадаване, ни най-малко, направо за кошчето е!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Не до Волен!
03.12.2017 12:51
nedovolen написа:
ВИСША БЪЛГАРСКА ЦИВИЛИЗАЦИЯ
Posted on ноември 1, 2017
Най-малко 5555г преди н. ера, висша българска цивилизация посещава Земята. Тя идва от слънчевата система Сир-ИС + Орион (ОН). Носи огромни познания, както и българската Азбука = Аз – Боуга. За земляните по това време ХОР-РА- та от Орион са Богове. Те пеят, защото имаме хоризонтална и вертикална слята българска писменост. Оставят много книги (Буква- Ръ), как да се развива човечеството в бъдещето. Тези книги, след това са ползвани в различните религии. Висшата българска цивилизация това е БоугаРъ, това е името на нас българите. ВБЦ е по цялата Земя, затова историците грешат, когато сега намерят на различни места български корен, невярно твърдят, че това ни е родината. Запомнете, родината на нас българите е съзвездието Орион. Земята те наричат :- “ Далечният дом“. (следва)

xorraon


Да, на запад ни наричат богРИ, на изток Българите са обожествени
Това знам и повече не смея да коментирам!
Иначе в рамките на аоколо 3 хиляди години насам има достатъчно податки за Българите, най-малкото за това, че не са никакъв номадски? народ!

Хубав ден!
цитирай
11. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
03.12.2017 17:58
Вместо постоянно да се ровим в миналото и да се чудим кой крив, кой прав, според мен по-добре е да оценяваме постиженията на българите в настоящето, защото те не са никак малко. В сравнени е с 1980 година България в момента има де факто 5,5 пъти по висок брутен вътрешен продукт, въпреки негативното пророчество.
В малката ни държава освен много прости, има и много даровити, безкрайно интелигентни и често дори гениални хора , които творят съвремие, свободолюбив и съзидателен начин на мислене и на живот, предопределящи развитието на многопосочна култура и технологии. Всички тези постижения , обаче умишлено не се популяризират, а се дава трибуна на някакъв измислен псевдоелит от посредственяци, за да се насажда в обществото негативно отношение срещу българската нация и държава, докато русофилството се шири върху гърба на тази негативна антиправителствена, антиевропейска кампания, плачейки за "светлото" безумно, опростачило и опорочило ценностната система на българите минало.
Крайно време е да се научим да живеем днес, приятелю, защото миналото е мистерия, а бъдещето - илюзия. Животът е днес, тук и сега! Каквото изградим днес, това ще изживеем утре. Всеки ден е стъпалото, на което можем да стъпим, за да влезем в нещо по-добро утре.
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
03.12.2017 20:57
batogo написа:
Вместо постоянно да се ровим в миналото и да се чудим кой крив, кой прав, според мен по-добре е да оценяваме постиженията на българите в настоящето, защото те не са никак малко. В сравнени е с 1980 година България в момента има де факто 5,5 пъти по висок брутен вътрешен продукт, въпреки негативното пророчество.
В малката ни държава освен много прости, има и много даровити, безкрайно интелигентни и често дори гениални хора , които творят съвремие, свободолюбив и съзидателен начин на мислене и на живот, предопределящи развитието на многопосочна култура и технологии. Всички тези постижения , обаче умишлено не се популяризират, а се дава трибуна на някакъв измислен псевдоелит от посредственяци, за да се насажда в обществото негативно отношение срещу българската нация и държава, докато русофилството се шири върху гърба на тази негативна антиправителствена, антиевропейска кампания, плачейки за "светлото" безумно, опростачило и опорочило ценностната система на българите минало.
Крайно време е да се научим да живеем днес, приятелю, защото миналото е мистерия, а бъдещето - илюзия. Животът е днес, тук и сега! Каквото изградим днес, това ще изживеем утре. Всеки ден е стъпалото, на което можем да стъпим, за да влезем в нещо по-добро утре.
Хубава вечер, приятелю!


Съгласен съм с написаното от тебе!
Но все пак, с развитието на темата , не могат да се пренебрегнат фактите от историята!
Англия, основният виновник си изкупува грешката при Съединението- застава зад него и буквално нарежда на Турция да не се меси!!

Лошото е ,че същата грешка е направена при Ньойския договор! Много държви са пострадали при безразборното преправяне на границите
И това е бомбата със закъснител, предизвикала след само две десетилетия ВСВ

Хубавото е, че вече поуката е налице и подобно прекрояване на границите, както във Ньой няма! Въпреки апетитите на някои,включително и към наши територии!
Защото урокът вече е научен И това е една от основните причини-недопускане на масово прекрояване на границите, вече повече от 70 години да няма Европейска война
Защото Европейската история е пълна с примери, че анексирането на територии при война почти винаги води до нова война!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
13. tres1 - nedovolen нещо с годините не е точно
04.12.2017 19:08
[quote=nedovolen]ВИСША БЪЛГАРСКА ЦИВИЛИЗАЦИЯ
Posted on ноември 1, 2017
Най-малко 5555г преди н. ера, висша българска цивилизация посещава Земята. Тя идва от слънчевата система Сир-ИС + Орион (ОН). Носи огромни познания, както и българската Азбука = Аз – Боуга. За земляните по това време ХОР-РА- та от Орион са Богове. Те пеят, защото имаме хоризонтална и вертикална слята българска писменост. Оставят много книги (Буква- Ръ), как да се развива човечеството в бъдещето. Тези книги, след това са ползвани в различните религии. Висшата българска цивилизация това е БоугаРъ, това е името на нас българите. ВБЦ е по цялата Земя, затова историците грешат, когато сега намерят на различни места български корен, невярно твърдят, че това ни е родината. Запомнете, родината на нас българите е съзвездието Орион. Земята те наричат :- “ Далечният дом“. (следва)

xorraon
българска кръв от хилядолетия е текла, тече и ще продължава да тече във вените на представители на етноси и народи от петте континента, започвайки от Придунавието, Кавказ, Чувашия, КабардиноБалкария, Ичкерия, Ингушетия, Абхазия, Дагестан, Башкития, Казахстан, Тюркменистан,Афганистан, Северна Индия, Тибет, Северен Китай, Монголия, Бурятия, Сибир, Пакистан, Азърбайджан, Узбекистан, Иран, Персия, Сирия, Ирак, Йемен, Етиопия, Турция,Поволжието, Панония, Трансилвания, Прикърпатието, Приуралието, Англия с Шотландия, Италия, Албания, Америка и пр. Затова нашите деца трябва да научат историята за митичните ни предци и истината за високонравствените ни прародители, преживяли хилядолетни бури на превратности и още по- невероятни съдби във времената на най-жестоки народни изпитания. Така например цели 10 000 години преди римските легиони да влезат в земите на мизите на Балканския полуостров, тук по същите пътища преминали на изток и на север преселилите се племена на нашите сребърни българи, с дакомизийски гени. Несъвпадението с годините е почти двойно ?
Българските държави само от древноста, са над 60 на брой.
цитирай
14. nedovolen - ХУБАВ ПОСТИНГ
04.12.2017 20:23
и коментари, особено на batogo. Ако БВП е 5 пъти по-висок, инфлацията е 15 пъти в полза на някой,кой както да го смята. Така, че мярката е Господ, кой иска, кой не иска, да Му и не вярва. На Него не му трябва парламент и премиер, за да прати катаклизми. Действа и толкоз. Да ни уври акъла. Ако има, добре. Ако мислим, че има, оправимо е след млн години. Цялата Вселена ни се смее. Всички Вселени.
Какво да драскам повече. Един, който изключително уважавам, без да знае, казва - ако кажа някои истини, много няма да живеят дълго. И поне не всеки е готов за това, така е за сега. Може да четеш и коментираш всякакви глупости. ВСЯКАКВИ ГЛУПОСТИ. Точка.
цитирай
15. shtaparov - Това е една от причините- подкрепям ...
07.12.2017 17:11
Това е една от причините- подкрепям напълно!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Ангеле!
07.12.2017 20:25
shtaparov написа:
Това е една от причините- подкрепям напълно!


Знаеш, че изключително много ценя мнението ти!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
17. shtaparov - Това е една от причините- подкрепям ...
08.12.2017 14:17
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Това е една от причините- подкрепям напълно!


Знаеш, че изключително много ценя мнението ти!

Хубава вечер, приятелю!

Сърдечно благодаря- хубав ден и на теб!
цитирай
18. goro6 - Леон, предизвикано отклонение от темата.
20.09.2018 12:46
Що е русофил? С толкова негативизъм са я натоварили тази думичка, че човек с по лабилна нервна с-ма изпитва неудобство само при мисълта, че могат да го окичат с това "звание". Обичам да слушам руски военни песни и не само военни. Прекланям се пред постиженията на руснаците в науката, културата. Възхищавам се от гениалността на руските поети, много от тях с български произход. Е, русофил ли съм?
Същото е и за постиженията на френския народ. Знам че владееш френски и ако не си чувал прекрасната песен " "Aime moi" ти препоръчвам да е чуеш. Ще я намериш в ЮТуб
Същото се отнася и за другите народи. Не обвинявам никого за позитивни или негативни чувства към Русия. Това е личен проблем. Но да даваш квалификации и да обиждаш, че видите ли, били национални предатели русофилите е недопустимо, това е нахалство. Руския народ жертва над 200 000 свидни свои деца, за да съществуваме като народ и държава. Ако не бяха тези жертви могат ли да си представят тези претенциозни индивиди какво би станали с нашия народ след конституцията на Кемал Ататюрк. "Всеки гражданин на Република Турция е турчин" Не знаят ли какво се случва с многомилионния кюрдски народ? Какво стана с Българите в Сърбия, Македония, Турция, Румъния? Стана това, което щеше да стане и с нас, ако я нямаше България! Ако са мислещи хора трябва да разберат все някога, че възможността да се тупат в гърдите и да се пишат за големи Българи, дължат на Русия. Каквито и грехове да имат руските политици, правото да имаме държава и да се наричаме Българи дължим на Русия. Този факт е с изключителна стойност за нормалния Българин и всеки истински Българин трябва да го отчита. Русофилството има логическо и нравствено основание. Не обвинявам русофобите и не ги наричам предатели. Моят девиз е знаменитата фраза изречена от Краля на Испания след жестоката гражданска война - "Всички сме деца на Испания". "Всички сме чеда на майка България." Земята е красива, но в определени периоди от време е доста България." Земята е красива, но в определени периоди от време е доста опасно място. Русия отново може да ни потрябва. Така че, моля по кротко. Желая ви здраве.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Геарги!
20.09.2018 13:14
Съгласен съм с написаното
Има и един символизъм, за който отдавна се каня да пиша, в тази война!
Той се подминава някак си А всичко в него говори, че тази война е за възстановяване на България!
Знамето на опълченците е от Самара, най-българският град в Русия С какъв плам подполковник Калитин го защитава ,с цената на живота си! Завинаги научава Българите ,че знаме не се предава и губи! Нямам данни за него, но вътрешно съм убеден ,че е с Български корени, загова му е поверена опълченската дружина!
Генерал Лермонтов, полковник Пушкин, синове на великите поети, случайно ли са в освободителната армия? Те също са с Български корени Както и чисто Българската фамилия нагенерал Столетов, командирът на опълченците! В ръководството на армията са подбирани и търсени кора с Българско потекло...
Изводът!
Наличието на такива хора в армията е доказателство, че единствената цел на войната е възстановяване на държавата ни! Ниищо друго!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139510
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031